Informatie retourneren
Retourneren
Als u een product bij ons heeft besteld dan doen wij ons uiterste best om uw aankoop naar tevredenheid en in goede conditie bij u thuis af te leveren. Toch kan het voorkomen dat u een artikel wilt ruilen of retourneren. Ook dit handelen wij graag naar tevredenheid af.
Heeft u een verkeerd product ontvangen, bent u niet tevreden over het product of is er een andere reden dat u het product wilt retourneren? Dan kunt u binnen veertien dagen na ontvangst van uw bestelling gebruik maken van uw herroepingsrecht. Indien u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht kunt u contact met ons op via het formulier dat u onderaan deze pagina vindt. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op om het retourproces met u door te nemen en sturen u een e-mail met een bevestiging van uw retourmelding. Vanaf het moment van ontvangst van deze retourbevestiging heeft u zeven dagen de tijd om het product(en) terug te sturen. Zodra wij het product hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening, mits het product in goede staat verkeert.
Let op!
Het is niet mogelijk losse producten uit de pakketten te retourneren. Afgezien natuurlijk van een beschadigd product.
Als u niet tevreden bent met het pakket, dient het complete pakket aan ons retourneerd te worden.
Beschadigde producten
Heeft u een beschadigd product ontvangen? Dan wordt het product kosteloos vervangen. Het is daarom van belang van tevoren contact met ons op te nemen voor de juiste retourprocedure. Dat kan via het contactformulier onderaan deze pagina. Het beschadigde product wordt na retourontvangst opnieuw geleverd.
Retourneren buiten de termijn
Blijkt later dan veertien dagen na ontvangst van het product dat u niet tevreden bent over (de kwaliteit van) het product? Dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. In dat geval zullen wij samen met u naar een oplossing zoeken.
Retourkosten
De kosten voor het retourneren van een product komen voor uw eigen rekening, tenzij het gaat om het retourneren van een beschadigd product.
Vragen?
Heeft u vragen over levering en verzending of over de afhandeling van klachten? Bekijk dan onze informatie over Levering en verzending en Klachtafhandeling.